ایوان راکیتیچ به سویا بازگشت
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

راکیتیچ که تنها یک سال دیگر از قراردادش باقیمانده بود، به این ترتیب به دوران شش ساله حضورش در این باشگاه پایان داد.طبق گزارش منابع اسپانیایی، راکیتیچ روز گذشته در بارسلونا تست های پزشکی باشگاه سویا را پشت سر گذاشته بود.

 

راکیتیچ تابستان 2014 بود که با قراردادی به ارزش 18 میلیون یورو از سویا به بارسا پیوست و با این تیم در فصل 15-2014 فاتح سه گانه شد.

 

 

 

 

در دو سال گذشته شایعات زیادی در مورد جدایی او به گوش می رسید. او سال 2018 چیزی تا پیوستن به پی اس جی فاصله نداشت و سال گذشته در آخرین روز نقل و انتقالات نیز مذاکراتی جدی با یوونتوس داشت و در حالی که همه اطمینان داشتند راهی تورین می شود، در نهایت ماندنی شد اما امسال او پس از قرار گرفتن در فهرست فروش بارسا، دیگر تردیدی برای جدایی نداشت.

راکیتیچ سابقه سه فصل و 149 بازی در سه فصل برای سویا را دارد و به عنوان کاپیتان این تیم جام قهرمانی لیگ اروپا را نیز بالای سر برده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان