خامس رودریگز به اورتون پیوست
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

بالاخره اما بعد از یک فصل کامل نیمکت نشینی و حتی روی سکو بودن بالاخره صبر ستاره کلمبیایی تمام شد و ساز جدایی کوک کرد. در این بین از باشگاه های زیادی از جمله منچستر یونایتد و آرسنال به عنوان تیم های خواهان خامس رودریگز زیاد شد.



با وجود تمام پیشنهادات اما حضور کارلو آنچلوتی روی نیمکت اورتون باعث شد که خامس قید همه آن ها را بزند تا دوباره زیر نظر سرمربی مورد علاقه خود کار کند. در همین راستا لحظاتی پیش به شکل رسمی مشخص شد که خامس رودریگز با قراردادی به ارزش 22 میلیون پوند راهی اورتون شده و فصل جدید را در گودیسون پارک توپ خواهد زد. هافبک کلمبیایی در اورتون با پیراهن شماره 19 به میدان خواهد رفت.

 

 

 

تا 100% تخفیف برنده شو و برای پاییزت خرید کن!

 

 

 

خامس رودریگز بعد از نهایی شدن انتقالش به اورتون گفت: " از انتقال به این باشگاه بزرگ و با سابقه و بسیار خوشحال هستم و و البته از کار کردن با یک مربی که به خوبی مرا می شناسد. مشتاقانه منتظر رسیدن به اهداف بزرگ در اینجا هستم. به اینجا آمده ام تا پیشرفت کنم و اینکه به تیم برای برنده شدن کمک کنم. متقاعد شده‌ام که با کارلتو و سایر اعضای کادر فنی می‌توانیم به اهداف بزرگی دست پیدا کنیم. در واقع یکی از مهمترین دلایل حضور من در اینجا حضور کارلو آنچلوتی بود چرا که من قبلاً در دو باشگاه دیگر با او همکاری های خوبی داشته ام."

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان