سرخیو آگوئرو به بارسلونا پیوست
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

ستاره آرژانتینی امیدوار بود که با بهترین خاطره ممکن یعنی فتح لیگ قهرمانان اروپا از منچسترسیتی جدا شود اما شکست این تیم در فینال این فصل مسابقات مانع از رقم خوردن این اتفاق شد.

 

اما در ماه‌های گذشته شایعات بسیاری در رابطه با تیم بعدی سرخیو آگوئرو مطرح شد. از حضور در یک تیم انگلیسی دیگر مثل چلسی گرفته تا انتقال احتمالی به فوتبال آسیا؛ با این حال اخیراً یک شایعه درباره آگوئرو بیش از بقیه شنیده شد و آن هم چیزی نبود مگر علاقه شدید بارسلونا به جذب این بازیکن.

 

 

 

 

روز گذشته منابع کاتالانی خبر از حضور سرخیو آگوئرو در شهر بارسلون دادند تا به نوعی انتقال این بازیکن به بلوگرانا قطعی شود. در همین راستا دقایقی پیش بالاخره این اتفاق به شکل رسمی رخ داد و سرخیو آگوئرو به بارسلونا پیوست. قرارداد این ستاره آرژانتینی با بارسا تا سال 2023 اعتبار خواهد داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان