جدایی سرخیو راموس از رئال مادرید
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

این مدافع باتجربه خواستار تمدید قراردادش برای دو فصل دیگر بود اما رئالی ها پیشنهادی یک ساله با کسر 10 درصد از دستمزد فعلی اش را پیشنهاد دادند که مورد قبول راموس قرار نگرفت و او اکنون بعد از 16 سال از رئال مادرید جدا خواهد شد.

 

 

علی رغم اینکه دو طرف برای تمدید قرارداد به توافق نرسیدند، به نظر می رسد که اختلافی بین آنها وجود ندارد و باشگاه رئال مادرید با احترام زیادی با راموس وداع کند.

 

راموس با انتشار این عکس در فیس‌بوک، از باشگاه رئال مادرید تشکر و جدایی‌اش را تایید کرد.

 

او که بعد از جدایی ایکر کاسیاس در سال 2015، کاپیتان اول رئال در 6 سال گذشته بود، با گلزنی در فینال چمپیونزلیگ 2014 در آخرین ثانیه های بازی، زمینه ساز فتح دسیما بود و پس از آن 3 بار دیگر به عنوان کاپیتان، جام قهرمانی چمپیونزلیگ را بالای سر برد تا به یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ باشگاه تبدیل شود.

 

 

راموس در حالی سانتیاگو برنابئو را ترک می کند که علاوه بر 4 قهرمانی در چمپیونزلیگ، پنج قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در کوپا دل ری، چهار قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها و سه سوپرکاپ اروپا را نیز در کارنامه دارد. به این ترتیب، او پس از پاکو خنتو، پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال است.

راموس در حالی از رئال جدا می شود و که چند هفته قبل زین الدین زیدان هم جای خود را به کارلو آنچلوتی داد و به نظر می رسد رئالی ها با این تغییرات، وارد عصر جدیدی خواهند شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان