رونالدو: دوست دارم من هم در یک بازی 5 گل بزنم/ هم من و هم مورینیو در رئال می مانیم
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

فکر می کنی بتوانی تعداد گل هایت در لیگ قهرمانان را افزایش دهی و از مسی پیشی بگیری؟

کاری که دیگران انجام می دهند برایم مهم نیست. همه سعی ام این است که روی خودم و تیمم تمرکز داشته باشم. اوضاعمان خوب است. این گل ها چیزی را به من ثابت نمی کنند؛ اگر گل بزنم خب خوب است اما اگر هم نزنم هیچ اتفاقی نمی افتد.

 

 

 فکر می کنی از زمان آمدنت به رئال، بزرگ تر شده ای؟

اینجا ما با بهترین تیم های دنیا رقابت می کنیم و این باعث بهتر شدن آدم می شود. از این که چنین مربی و چنین هم تیم ها یی دارم، راضی ام. همیشه از آن ها چیز یاد می گیرم. می خواهم سال های سال در رئال ادامه بدهم. 

 

 

فکر می کنی کدام این ها مهم ترند: خود تو یا مورینیو؟

رئال مادرید. باشگاه از همه چیز مهمتر است.

 

 

فکر می کنی الان نسبت به زمانی که تازه به رئال آمده بودی، از احترام بیشتری برخورداری؟

نمی دانم. من عیب و ایرادها و نقات قوت خودم را دارم. اگر منظورتان مهر و محبت بیشتر باشد، شاید بتوانم بگویم که بیشتر شده. طی ماه ها یا هفته های اخیر می شنوم که تماشاچیان برایم آواز می سازند و می خوانند و این برای من چیز تازه ای است. این چیزها را دوست دارم چون حس می کنم دوستم دارند.

 

 

به نظرت مورینیو تمدید می کند؟

( در حالی که سر مربی کنارش نشسته) او ادامه خواهد داد.

 

 

برلوسکنی گفته که رویای داشتن تو را دارد. نظرت در مورد لیگ ایتالیا چیست؟

باید بگویم که برای این حرف او احترام زیادی قائلم اما اوضاعم در رئال خیلی خوب است و می خواهم اینجا بمانم. از لیگ ایتالیا خیلی خوشم نمی آید اما برایش احترام قائلم. در هر صورت هیچکس از آینده خبر ندارد.

 

 

نگران نیستی که داوری ها نگذارد شما قهرمان اروپا شوید؟

نمی خواهم در مورد داورها حرف برنم، نه در مورد آن ها، نه در مورد بارسلونا و نه در مورد قسمت های چهارم و پنجم  فیلم «مأموریت غیر ممکن». مهم خود بازی ها هستند و اتفاقاتی که در زمین می افتد. ما با انگیزه قهرمان شدن آمده ایم.

 

 

در مورد پنج گل مسی در بازی با لورکوزن چه می گویی؟

هم برای او و هم برای فوتبال خوشحالم. نمی دانم من هم توانایی انجام این کار را دارم یا نه. امیدوارم روزی بتوانم 5 گل در یک بازی بزنم.

 

 

در فوتبال می خواهی تا کجا پیش بروی؟

در این مورد نمی توانم هیچ قولی بدهم. اوضاعم دارد خوب پیش می رود. اما مهم تر از من هم تیمی هایم هستند. آن ها خوب هستند و اعتماد به نفسشان از من بیشتر است. تیم همشه باید در رأس همه چیز باشد و اهداف شخصی بعد از آن قرار گیرد. هنوز زمان زیادی تا پایان فصل مانده و من دوست دارم همین طور ادامه بدهیم. اگر این طور پیش برود، قهرمان خواهیم شد و مطمئنم که این طور هم خواهد شد. 

 

 

می خواهی رکوردهای زیادی از خودت بر جای بگذاری؟

به این چیزها فکر نمی کنم. البته اگر موفق بشوم این کار را بکنم، خوشحال خواهم شد. اما در موردش وسواس ندارم چون می دانم که همه چیز باید سیر طبیعی خودش را داشته باشد. هر وقت زیاد به چیزی فکر کنی، آن چیز برایت اتفاق نمی افتد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان