رونالدو به یونایتد بازگشت
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

رونالدو امروز برای آخرین بار کونتیناسا را ​​ترک کرد؛ او به هم تیمی های خود اطلاع داد که به بازی در یوونتوس ادامه نخواهد داد و گفته می شد ژرژ مندس، مدیر برنامه های رونالدو، در حال مذاکره با منچستریونایتد برای بازگشت احتمالی به اولدترافورد است؛ اتفاقی که رونالدو حتی در زمان بازی در رئال مادرید هم بارها از احتمال آن سخن گفته بود. 

 

 

 

این انتقال در حالی رخ داد که اوله گونار سولسشر، سرمربی یونایتد، نیز امروز فاش کرد شیاطین سرخ آماده هستند تا به رونالدو در ترک تورین کمک کرده و راهی برای جدایی از بیانکونری پیش پای او قرار دهند.

سولسشر در نشست خبری بازی با وولوز و در مورد رونالدو گفت: " ابتدا بگویم که فکر نمی کردم رونالدو یوونتوس را ترک کند. اگر او به دنبال تیمی دیگر است، می داند که ما اینجا منتظر او هستیم. برای من رونالدو بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است و باهم ارتباط مختصری هم داشته ایم. می دانم که برونو فرناندز نیز با وی ارتباط خوبی دارد و روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد او منتشر شده است.

 

 

باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد. او اسطوره منچستریونایتد است و من این شانس را داشته ام تا هم با او بازی کنم و هم مربی اش باشم. باید ببینیم چه خواهد شد."

 

رونالدو اولین بار در سال 2003 از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست و در طول 5 فصل حضور در این باشگاه توانست قهرمانی در لیگ برتر و چمپیونزلیگ را تجربه کند و همچنین در سال 2008 برای اولین بار برنده توپ طلا شد. او در سال 2009 با انتقالی 94 میلیون یورویی که او را به گران‌ترین بازیکن دنیا تبدیل کرد، راهی رئال مادرید شد و اکنون بعد از 12 سال به جمع شیاطین سرخ بازگشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان