مورینیو در گوگل ، بیش از هر زبان دیگری ، به کاتالانی سرچ شده است
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

این آمار نشان می دهد که در بارسلونا ، همچنان شخصیت بازیکن پرتغالی ، بیشترین هم و غم فوتبالدوستان است . از شب معروف آب پاش ها تا ماجرای انگشت کردن توی چشم ویلانوا ، مورینیو تمامی نگاه های فوتبالی را به خود جلب کرده است و جای تعجبی نیست که آن قدر توی مخ کاتالانی ها رفته باشد که نامش را تا جایی که می توانند سرچ کنند .
سابقه مورینیو (86.1 میلیون نتیجه در گوگل ) کاملا روی سر گواردیولاست (51 میلیون ) . در مورد جستجو در بخش "گوگل نیوز " هم مورینیو کاملا به گواردیولا سر است . در واقع مربی بارسا فقط یک بار پیشی گرفته است ، در روز 28 می که گواردیولا در صحبت هایی مدعی شده بود که فرگوسن نمی خواسته او را بخرد . مربی پرتغالی چهار بار " ویو " (موج) به مناسبت چهار اتفاق ایجاد کرده است : 1) وقتی که بهترین مربی سال جهان شد (ژانویه) 2) در مصاحبه با اسکای نیوز به عنوان مربی رئال گفت :" عاشق چلسی هستم " (فوریه) 3) کنفرانس مطبوعاتی معروف با جمله "چرا ؟ " (آوریل) 4) جمله پیکه پس از انگشت کردن در چشم ویلانوا :" او فوتبال اسپانیا را نابود می کند " (آگوست)


نظرات شما عزیزان:

پیمان
ساعت16:04---15 بهمن 1390
salam webe kheili khobi dari mamnon misham ye sari be emaile khodet bezanio on kodo to balatarin ghesmate kode ghalebet gharar bedi

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان