مصدومیت مرموز دی ماریا
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

به گزارش گل به نقل از مرجع خبری رئال مادرید واقعیت این است که مصدومیتش مرموز تر از آن چیزی است که می شد فکر کرد . دی ماریا روز 31 دسامبر در تمرینات دچار مصدومیت شد . الکلاسیکوی کوپا یا بازیهای لالیگا برابر ختافه و لوانته را از دست داد ، بازیهایی که گفته می شد در آنها بر می گردد . در نهایت پس از 10 بازی برابر راسینگ به ترکیب برگشت . او گل چهارم تیمش را زد اما در همان بازی مصدوم شد . گفته می شد سه هفته مصدوم خواهد بود . حالا یک ماه گذشته و هنوز برنگشته است .
 حالا خبر رسیده که شنبه برابر اوساسونا می تواند روز بازگشتش باشد . رئال مادرید صحبتهایی با خواکین خوان ، فیزیوتراپ گسول داشت و معاینه ای نیز در پرتغال توسط دکتر نورونیا صورت گرفت .

 



 به بن بست خوردن تمدید در پشت پرده این سناریو ، مسئله تمدید قرارداد بازیکن مطرح است . وقتی که دو سال پیش از بنفیکا به رئال پیوست ، قراردادی شش ساله با دستمزد سالی دو میلیون یورو پرداخت .
بازیکن آرژانتینی خواستار افزایش قراردادش است و در تابستان گذشته گفته بود :" به من قول دادند اگر در سال اول خوب باشم دستمزدم بیشتر شود . با بی تابی منتظرش هستم . "

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان