سیتی آماده ارائه درخواستی جنجالی برای کریس رونالدو
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

طبق گزارش گل دات کام، سران این باشگاه آماده اند تا پیشنهادی بالاتر از 80 میلیون پوندی که رئالی ها برای خریداری او از منچستریونایتد پرداخت کرده بودند، ارائه کنند و دستمزد هفتگی پیشنهادی بین 400 هزار تا 500 هزار پوند در هفته خواهد بود

منابع آگاه درمنچستر و اسپانیا به گل دات کام اعلام کردند که مذاکرات بین طرفین در هفته ای اخیر آغاز شده است و ممکن است کریس رونالدو هم به این انتقال تمایل داشته باشند


ژرژ مندس، مدیربرنامه های رونالدو هم باسران سیتی در تماس است. این درحالی است که سران سیتی سال گذشته هم برای خرید کریس ابراز تمایل کرده بودند.

یکی از منابع آگاه به گل دات کام گفته:« نشانه ها حاکی از آن است که رونالدو هم نظر مثبتی دارد.تماسها در هفته های اخیر آغاز شده .»

شیخ منصور مالک باشگاه سیتی یکی از تحسین کنندگان کریس است و احترام زیادی برای او و به علاوه باشگاه مادریدی قائل است.

این منبع آگاه ادامه داده:« سران باشگاه سیتی به دنبال آن هستند تا بازیکنان تراز اول را به تیمشان بیاورند. آنها ترجیح می دهند تا مبدل به قطب قدرتمندی در فوتبال انگلیس شوند. رونالدو یکی از بهترین و پرطرفداراترین بازیکنان دنیای فوتبال است و آنها می دانند که نمی توانند مسی را به تیمشان ببرند.»

این درحالی است که چندی پیش سران سیتی برای جذب کاکا از میلان پیشنهادی 108 میلیون یورویی را ارائه کرده بودند ولی درنهایت کاکا به رئال رفت.

از سوی دیگر قرارداد رونالدو با رئال تا سال 2015 اعتبار دارد و دستمزدش در ابتدا هفته ای 250هزار پوند بود و تا اتمام زمان قراردادش به حدود مبلغی درحدود 400 هزار پوند در هفته خواهد رسید.

 


نظرات شما عزیزان:

amir
ساعت2:56---12 فروردين 1391
سلام من تورو لینک کردم اگه میشه توام منو لینک کن مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان