مسی از 27 پنالتی 7 تا را خراب کرده ، رونالدو 1 از 24
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

مرجع خبري رئال مادريد : ضربات پنالتی ، نقطه ضعف مسی است . از زمان پیوستن به بارسلونا ، هفت تا از 27 پنالتی را در تمامی تورنمنت ها از دست داده است . یعنی به طور متوسط یکی از هر چهار تا . بازیکن آرژانتینی ، چهارشنبه گذشته برابر والنسیا هم برای دومین بار در این فصل پنالتی خراب کرد . یک پنالتی مهم دیگر را هم برابر سویا از دست داد تا دو امتیاز از دست تیمش بپرد . مسی دو پنالتی در لالیگا ، چهار تا در کوپا و یکی در چمپیونزلیگ از دست داده است . 
در نقطه مقابل ، آمار رونالدو در پنالتی ها عالی بوده است . بازیکن رئال مادرید از زمان حضورش در اسپانیا 24 پنالتی زده که فقط یکی را خراب کرده است . 22 پنالتی در لالیگا داشته و دو تا در چمپیونزلیگ . فقط یک بار دیگو آلوس از آلمریا پنالتی او را گرفت . در یونایتد از 14 پنالتی ، سه تا را خراب کرده بود .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان