گواردیولا: مورینیو تاثیری در رفتن من نداشته؛ خستگی مال این همه برد و قهرمانی است
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

*عدم تاثیر مورینیو در تصمیم او: خستگی چیزی است که روز به روز ایجاد می شود که نتیجه بردهای  متوالی و قهرمانی های متعدد است. من با خیلی از مربیان رئال مادرید هم دوره بوده است.مورینیو تاثیری در تصمیم من برای ترک بارسا نداشته. آنچه مرا خسته کرده، فتح این همه جام است

*پدرو رودریگس: او نتوانسته درچندین بازی متوالی برای بارسا بازی کند ؛ شاید این اشتباه من بوده است. اگر او را ناراحت یا اذیت کرده ام، این کار را از روی قصد و منظور انجام نداده ام. این بازیکنان پسران جوانی هستند که کارنامه درخشانی را پیش رویشان می بینند و بخشی کلیدی و حیاتی از موفقیتهای تیم بوده اند. افراد کمی هستند که من مثل پدرو از بازیشان خوشم بیاید. پدرو همیشه روحیه و انگیزه خیلی زیادی دارد. یک بازیکن بی نظیر که آینده  درخشانی در بارسلونا خواهد داشت.

*روحیه هواداران بارسا: حس نکردم که هواداران بارسا ناراحت باشند.این برداشت را نداشته ام. هواداران زیادی به ورزشگاه آمدند.همیشه جو خیلی خوبی در ورزشگاه حاکم است.ما هفته های کلیدی را پشت سرگذاشتیم و امسال در داخل ماندیم و درها رویمان بسته شد. می بایست سعی می کردیم تا فاصله را با رئال کم کنیم ولی نتوانستیم.

*فینال کوپا دل ری: هر بازی برای ما مهم است. به ویژه بازی فینال کوپا دل ری مقابل اتلتیک بیلبائو. نمی توانیم در تمام بازیها بد باشیم و آن وقت با شرایط خوبی گام به فینال بگذاریم.هر بازی ای برای ما به منزله یک بازی تمرینی برای فینال است و همه چیز برروی این فینال تمرکز دارد. ما می خواهیم بر بازی فینال تمرکزکنیم.من شخصا از نظر روانی آماده فتح جام قهرمانی هستم.این هدف ماست.

*تیتو ویلانووا: رابطه من با تیتو به هیچ وقت تغییری نکرده است. ما دوستی دیرینه ای داریم. خوشبختی اینکه یکی از دوستان قدیمی ات فرصت هدایت بارسلونا را داشته باشد و این قدرت و شجاعت را در خودش ببیند، حس خوبی است. تیتو می داند که هرزمانی که نیاز داشته باشد من درکنار او هستم. هیچ ایده ای ندارم که آیا تیم بارسا با تیتو خیلی تغییر خواهد کرد یا نه. این اوست که تصمیم می گیرد

* آینده: همان طور که شما گفتید،روز چهارشنبه سومین سالگرد برد 6-2 بارسا در برنابئو است. این یکی از بهترین خاطرات من است.چرا که ما برای فتح لالیگا می جنگیدیم و آن بازی فوق العاده را به نمایش گذاشتیم. درمورد آینده ام هم باید بگویم که الان به خانه می روم  و هیچ ایده ای درمورد آینده ام ندارم. اگر از آینده ام مطلع شدم، به شما هم خواهم گفت. فعلا نمی دانم.

 


نظرات شما عزیزان:

pedram
ساعت22:39---14 ارديبهشت 1391
عمو حسین سلام خستههههه نباشی...دم گواردیولا گرم که آدم باشخصییته

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان