رونالدو: می خواهم در رئال از فوتبال خداحافظی کنم
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

این ستاره 27 ساله در سال 2009 با انتقال 94 میلیون یورویی از منچستریونایتد به به رئال، رکورد گران نقل و انتقال تاریخ را شکست .

او در دو فصل اخیر لالیگا 84 گل به ثمر رساند و نشان داد که ارزش مبلغی که برای او پرداخت شده را دارد و اکنون اعلام کرد فکر نمی کند بتواند پیراهن باشگاه دیگری را به تن کند.

او در گفتگو با نشریه مارکا گفت:" اگر دست خودم باشم، تا پایان دوران حرفه ای ام در رئال خواهم ماند."

ستاره پرتغالی همچنین از اینکه مورینیو قراردادش را تا سال 2016 با رئال تمدید کرد، اظهار رضایت کرد.

" این عالی بود. من خیلی خوشحالم. باشگاهی مانند رئال باید مربی بزرگی مانند مورینیو داشته باشد. او می خواهد اینجا بماند.

به نظر می رسد که رئال بدون مورینیو نمی تواند به جام های زیادی برسد."

در سه سال اخیر، مسی توپ طلای بهترین بازیکن دنیا را به دست آورده اما رونالدو قصد دارد هر طور شده امسال این عنوان را به خودش اختصاص بدهد.

" نمی خواهم در این مورد زیاد فکر کنم  اما نمی توانم انکار کنم که از تصور بردن توپ طلا هیجان زده می شوم زیرا این رویای هر بازیکنی است.

توپ طلا قله حرفه ای هر بازیکن است اما این من نیستم که باید بهترین بازیکن را انتخاب کنم پس باید صبر کرد."

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان